Thursday, 28 February 2013

JAMU SERI BONDA

 

 
Jamu Seri Bonda - Jamu Pilihan No 1 Masa Kini..Terlaris di pasaran
100% herba....KKM no MAL10043746TC






Antara komen pengguna setia JSB....rugi x cuba...
* sembelit dah ok..::))
* period yg dah lama menyepi, kini kembali teratur setiap bulan
* senggugut pun dah hilang
* tubuh rase ringan je...hilang lenguh2 pd badan
* breast rase denyut2 masa awal2 makan, skrg nampak berisi n pejal jerrr
* kesan jerawat dan parut di wajah makin pudar
* masalah keputihan dah selesai
* wajah segar dan kemerahan
* sakit pinggang dah ok..
* keintiman ??? ramai customer kata macam baru kawin jer rase..suami mmg puas hati

* ade wanita yg selama ni bergantung dgn pil klinik / farmasi utk dtg bulan, ader yg bertahun2 tak dtg bulan..alhamdulillah dgn 2 botol JSB, period kini kembali teratur setiap bulan
* ade anak dara yg mengalami sembelit seriuos dan perut buncit...juga bergantung kpd fiber utk melawaskan pembuangan..dgn JSB, masalah sembelit kini selesai
* ade ibu yg menyusu, tetapi susu bdn sedikit, Dgn JSB hanya 3 hari, Alhamdulillah susu badan melimpah ruah

 


 
 



 



 

 


hanya dalam masa kurang dari 7 hari, anda akan dapat rasakan perubahan yang positif, baik dari segi dalaman dan luaran.dalaman lebih mantap, luaran juga lebih tampak berseri dan wajah juga akan menjadi kemerah-merahan. cubalah hari ini! ;)


Jamu Seri Bonda diadun dr 100% herba dan rempah ratus terpilih bg mengekalkan mutu, kualiti serta kepuasan pengguna. Kami tiada bhn berunsur kimia. Semuanya semulajadi. Dicipta khas utk wanita terutama ibu selepas bersalin



Anda masih tercari2 suplemen yg mampu memberi kesan secara menyeluruh?baik utk dalaman dan luaran?anda masih dalam dilema ekoran drpd prestasi anda terhadap pasangan kurang memuaskan?kulit kusam dan tak bermaya?wajah dah tak berseri mcm dulu? dah tak ketat dan breast juga dh x anjal mcm dulu?








Antara pengguna setia:
~ wanita berkahwin (berumur sehingga 60thn) - utk kesihatan dalaman dan luaran
~ wanita menyusukan anak : susu semakin banyak
~ wanita yg sedang berusaha utk hamil...Insyaallah
~ Ibu yg dlm pantang : bersalin normal / ceaser
~ anak dara : mampu merawat senggugut, haid tdk teratur, keputihan, sembelit

** yg penting, jamu ini tiada campuran bahan kimia, 100% herba , mempunyai KKM , tidak panas ...And harga pun murah




Belanja ciput, khasiat banyak...berbaloi2 :
* kembali dara
* mengetatkan otot faraj
* mengembalikan keinginan bersama suami
* membekalkan tenaga tambahan
* menganjalkan payudara
* mengurangkan risiko kanser servik dan payudara
* menghangatkan hubungan intim
* membantu mendapatkan zuriat
* merawat keputihan
* mencegah/ merawat bau di vagina
* menghilangkan gatal2 di vagina
* mencantik/ menaganjalkan kulit
* mencerahkan kulit
* melancarkan peredaran darah
* menghilangkan senggugut / menstabilkan kitaran haid
* melegakan kekejangan otot
* awet muda dan wajah berseri
* melawaskan pembuangan air besar / kecil
* tubuh menjadi ringan
* mengatasi masalah rekahan tumit kaki
* baik utk pesakit kencing manis ( menghilangkan kesan kehitaman pd kulit akibat penyakit ini)


Cara Pengambilan JSB :
1. Anak Dara (21thn ke bwh) : 1 kapsul sehari selepas sarapan
2. Anak Dara (21thn ke atas) : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
3. Wanita Berkahwin : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
4. Ibu menyusu ( baby 6 bln ke bawah) : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
5. Ibu menyusu ( baby 6 bln ke atas) :2 kapsul selepas sarapan + 2 kapsul sblm tidur
6. Wanita ingin hamil : 2 kapsul selepas sarapan + 2 kapsul sblm tidur
7. Ibu dlm pantang : bersalin normal, ambil JSB selepas hr ke 20 : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
8. Ibu dlm pantang : bersalin ceaser, ambil JSB selepas hr ke 30 :1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
**** ibu menyusu dan dalam pantang yg menyusu bayi hanya dihadkan 2 kapsul sehari bg mengelakkan bayi kembung @ sebagainya
**** pastikan anda mengambil sekurang-kurangnya 8 gelas air putih sehari
**** jika mengalami lenguh2 di bhgn tertentu @ haid menjadi lewat bbrp hari @ pening, itu cuma tindakbalas awal pengambilan JSB. Teruskan amal JSB, insyaallah simptom tersebut akan beransur hilang



Penting :
Makan JSB selepas makan
JSB tidak boleh diambil semasa period
JSB tidak boleh diambil oleh wanita mengandung
JSB tidak boleh diambil oleh pesakit darah tinggi kronik


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...