Friday, 22 February 2013

Produk SNE Marketing


Rahsia Kecantikan Adira : Beutskin Essence Mengubah Statistik Umur Anda




Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada himpunan pati tumbuhan yang unik, digabungkan menerusi teknik pengekstrakan superkritikal CO2, satu kaedah moden yang berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan lebih cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel, merawat dan memperbaiki sel agar badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih bersih, halus dan cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti radikal bebas dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.


✿ Hot..hot selling !!!

✿ Kulit Cerah + GeBu + Glowing Seluruh badan !!! 

✿ 1000x LEBIH BAIK drp suntikan Vitamin C 

✿  produk yang mampu membuat kulit cerah sekata dlm masa sebulan ...ikut penerimaan hormon individu, tp majoriti makan 4 biji sehari..boleh nampak kesan yg drastik

✿ Hot Testimonial Celebrity:
 ADIRA AF + SITI NURHALIZA + ISMA AF + ALMY NADIA & KEBANYAKAN CELEBRITY KINI !!! Keberkesanan yang pasti !! Tiada SIDE EFFECT + KKM approved. 



5 FUNGSI UTAMA BEUTSKIN ESSENCE :
Kecerahan Kulit - kulit bersih, cerah kemerah-merahan
Memperbaiki Genetik - menghalang sakit keturunan
Metabolik - Metabolisma stabil
Antioksidan - awet muda
Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara



                                    
Apa Beza SNE Kapsul Dan Beutskin Essence???


SNE ni macam makanan 'wajib' dalam produk SNE Marketing sebelum kita cuba yang lain.Badan kita terdedah kepada penyakit kerana persekitaran, pemakanan, stress dan lain-lain. Dan tanda-tanda penyakit itu hanya muncul di peringkat ke dua iaitu peringkat pertengahan, badan dan mula protes dengan

sakit-sakit, lenguh-lenguh, pening, lesu dan malas. Kiranya macam SNE ni membantu menyelesaikan masalah ini sebelum dibantu oleh BE dalam menyelesaikan masalah kulit.






Maksud saya di sini,kedua duanya mempunyai kandungan buah seabuckhtorn tetapi SNE mengandungi kandungan buah seabuckhtorn lebih tinggi(100%) berbanding BE(30%).BE pula kandungannya lebih untuk khasiat bagi kulit.Katakanlah seseorang itu mempunyai masalah/penyakit lain dalam badan,SNE akan merawat segala masalah dalam badannya dahulu tetapi kalau dia hanya ambil BE sahaja,BE tak mampu nak rawat masalah dalam badan dia dengan kandungan buah seabukhtorn yang rendah.Jadi,kesan pada kulit tak berapa nak berkesan la sebab masalah dalam badan belum dapat diselesaikan dahulu.Jadi,cara makan perlu lah betul dan kesannya bergantung pada individu.Paling lama diambil adalah 3 bulan.




Tips Cantik:
-Untuk mendapatkan kesan cepat serta penyerapan 
BEUTSKIN ESSENCE oleh badan secara maksimum, pastikan sistem pencernaan dan perkumuhan anda dalam keadaan baik. Jika anda sentiasa sembelit, letih, tidak bertenaga, pening kepala, jerawat naik tak kira masa, ini memberi isyarat badan anda mengandungi banyak toksin, perjalanan darah terganggu dan sistem dalaman badan dalam keadaan tidak memuaskan. Sila ambil 
KAPSUL SNE terlebih dahulu atau boleh diambil serentak.

-Air masak/mineral perlu diminum dalam kuantiti lebih banyak iaitu antara 2.5-3.5 liter sehari. Jika anda jenis orang yang kurang minum air (hanya 3-4 gelas sehari), pengambilan supplement yang bagus seperti SNE dan Beutskin hanyalah membuang duit..:) Air penting untuk penguraian dan penyerapan zat2 penting yang diperlukan serta berperanan mengangkut/menyebar semua khasiat itu pada seluruh tubuh, membantu mempercepatkan pembuangan toksin penyebab radikal bebas di dalam badan selain memelihara kelembapan dan keanjalan kulit.

-Sila ambil supplement pada masa yang betul, iaitu sebelum sarapan (perut kosong) dan sebelum tidur kerana pada waktu ini, sistem pencernaan bersedia menyerap dengan kadar maksima tanpa gangguan dari makanan2 lain yang belum dihadam atau masih banyak di dalam perut.. Amalkan juga gaya hidup aktif, sentiasa bersenam dan mengambil pemakanan seimbang selain menggunakan penjagaan luaran/skincare yang bersesuaian..




Pakej Kecantikan Beutskin , nak cantik macam adira? Adira bukan hanya makan Beutskin tp sekali dengn SNE dan excel tea
Ramai yg makan BEUTSKIN, tapi kecewa sbb kesan tak spt yg diharapkan..mengapa ??? cara pemakanan kita sebenarnya..jom kupas bersama...

Untuk Mendapatkan kesan yang puas hati. anda perlu menggunakan produk BEUTSKIN selama 3 bulan berturut-turut. Anda mesti menggunakan SNE+BEUTSKIN..jika mampu ambil skali EXCEL TEA.. Dengan menggunakan 3 produk ini, proses  untuk mencantikkan kulit akan lebih cepat dan efisyen. kulit akan kelihtan licin putih dan gebu.Selain itu, kesihatan dalaman terjamin dan penyakit tercegah. kita boleh lihat TESTIMONI dari artis AKDEMI FANTASIA ADIRA


Selain mencerahkan kulit, Beutskin juga :

~ membanyakkan susu badan bg breastfeed mother
bagus utk dalaman wanita
~ ibu dlm pantang disarankan ambil SNE + BE utk mempercepatkan proses penyembuhan
~ mengetatkan miss "V"
~ firmingkan muka, naikkan pipi dan hilangkan dagu berlapis 
~ kulit gebu seperti disuntik botox
~ menambahkan rangsangan seksual
~ menghilangkan/memudarkan kesan jerawat
~ menaikkan peranakan/rahim 

 

KESAN PENGAMBILAN BEUTSKIN ESSENCE
3 hari :
Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya
10 hari :
Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.
30 hari :
Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.
60 hari :
Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.
90 hari:
Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.
Pengunaan jangka masa panjang :
Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna




Kandungan Beutskin Essence


Minyak biji Seabuckthorn
Menyingkirkan radikal bebas daripada badan.
Menguatkan fungsi imun badan.
Menyelaras dan memulihkan sel imun badan yang aktif.
Meningkatkan daya ketahanan terhadap penyakit.
Menyelaraskan fungsi endokrin.

Likopena
Mempunyai fungsi anti-pengoksidaan yang kuat.
Menyingkirkan radikal bebas.
Menangguhkan penuaan.
Menggalakkan pertumbuhan sel.

Minyak biji Anggur
Mencegah dan merawat penyakit kardiovaskular.
Mengurangkan serum kolesterol dan tekanan darah.
Menentang radikal bebas.
Memiliki manfaat anti-penuaan.
Minyak kacang pain
Mengurangkan tahap kolesterol dan trigliserida.
Menghalang vasokonstriksi.
Merangsang metabolisme interferon dan nodus limfa.
Menurunkan tekanan darah.
Mengaktifkan sel NK dan merangsang pemecahan lemak.

Lilin lebah
Merawat parut pada kulit.
Memperbaiki kulit yang kasar dan kendur.
Menguatkan kekenyalan serat pada kulit.
Menggalakkan metabolisme melanin untuk mencerahkan kulit.
Radix Puerariae lobata
Meningkatkan aliran darah ke arteri koronari.
Menurunkan kekangan pembuluh darah.
Menggalakkan pertumbuhan dan pembesaran kelenjar mama dan asinus.





CARA PENGAMBILAN
Makan 1 biji pagi dan 1 biji malam. Jika mampu, dewasa boleh ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam.
Boleh diamalkan seawal umur 13 tahun
Wanita mengandung dilarang ambil (kerana ia mengecutkan rahim)
Wanita menyusui bayi boleh ambil selepas habis tempoh pantang (digalakkan ambil untuk membantu menambahkan susu, lebih nutrisi pada bayi selain mengetatkan/memulihkan kembali organ peranakan wanita. Memadai 1-2 biji sahaja sehari.
Lelaki yang berisiko kanser postat boleh mengamalkan Beutskin Essence
Jarakkan sekurang2 nya 1 jam jika di ambil bersama bersama supplement/ubat-ubatan lain.
Di makan sewaktu perut kosong, seeloknya sebaik bangun dari tidur, 1 jam sebelum sarapan atau sebelum tidur.


Beutskin ibu mengandung boleh makan tak? 

Kami tak galakkan sebab semasa mengandung, hormon memang berubah. Banyak sangat perubahan dalam badan. Secara semulajadi hormon dihasilkan badan bersesuaian dengan keperluan ibu dan bayi dalam kandungan. Dan BE antara lainnya untuk menstabilkan hormon. Jadi, lebih baik dan molek makan SNE untuk kesihatan ibu dan kandungan.





BE ibu menyusukan bayi boleh makan tak? 
 
Boleh, tapi kami tak galakkan makan banyak banyak. Sebiji pagi dan sebiji malam. Dan minum air putih banyak banyak. 
 
Rasionalnya, kandungan BE adalah herba dan sifat herba biasanya panas. Jadi dikhuatiri ibu menyusu dihidrat @ kekurangan air dalam badan seterusnya mengurangkan kandungan susu bayinya. 

Bukan seperti dakwaan sesetengah pihak katanya BE mengandungi hormon. Jadi jika ibu menyusukan bayi lelaki dibimbangi anak tersebut jadi "lembut" untuk jangka masa panjang. Tidak sayang dan kenyataan tersebut sangatlah kelakar. 
 
BE tidak mengandungi hormon, hormon ialah sejenis ubat contohnya hormon insulin untuk pesakit diabetes. Namun BE telah dikelaskan sebagai makanan tambahan dan bukan ubat, ramuan asasnya ialah herba semulajadi tumbuh-tumbuhan. 

Paling menariknya, kaum adam yang pon boleh mengambilnya untuk membantu menyeimbangkan hormon. Lelaki dan wanita semuanya mempunyai hormon dan pelan tindakan BE tidak hanya menjurus kepada hormon kewanitaan.

Bagaimana dengan dos?
 
Standard dos ialah 2 bj pagi dan 2 bj malam. Tapi takde masalah kalau mahu makan banyak, contohnya 4 bj pagi dan 4 bj malam. Semuanya bermain dengan masa. Makan banyak lebih cepatlah kesan perubahannya. Itu sahaja, tanpa kemudaratan kesihatan. Cumanya kemudaratan poket dan bajet, ye. hehehe. Cumanya dinasihatkan minum air putih banyak banyak untuk mendapatkan kesan yang optimum hasil pembuangan sisa toksin yang maximum.

Ingat ye sayang sayang semua, Sihat itu Cantik. Bila kita sihat, darah kita bersih insyaAllah akan terserlah seri di muka. Percayalah :)



Testimoni SNE + BE
















Untuk kesan optimum, ambil SNE Kapsul + SNE beutskin...kesan lebih cepat n lebih ummph...!!!


 Adira pon makan SNE + BE taw....nak kulit bersih , gebus gini, jom try...














putih dr muka ke kaki akak....sape tak nak..gebu gitu




 Masalah jeragat yg super duper degil...insyaallah, penggunaan beautskin yg konsisten, akan dapat kulit yg cantik spt che akak ni...




 ANTARA PENGGUNA SETIA BEAUTSKIN






Cantik kan ???? akak ni pengguna setia beautskin...after 1 month dah boleh nampak perbezaan ketara








ISMA AF7.. seorang ibu kpd 5 orang cahaya mata..
Tapi nampak mcm anak dara kan? Gebu dan Mulus je kulit dia... ♥







Product Name : Excel Tea
Product Code : 10003
Weight : 3g x 30 sachets
Price : RM95.00 (SP)






APAKAH EXCEL TEA?

Excel Tea diperbuat daripada tumbuh tumbuhan asli dan semulajadi seperti buah hawtorn,stigma jagung,daun seabuckthorn dan aloe cera yang bermanfaat kepada kesihatan manusia.Kandungan aktif nutrisninya diekstrak melalui penggunaan teknologi moden,bebas daripada pencemaran dan tiada kesan sampingan.Ia berupaya menyingkirkan toksin dan logam berat dari tubuh manusia yang membantu mengurangkan masalah pempigmenan,meningkatkan keserian wajah,menyingkirkan lemak berlembihan dan meningkatkan kesihatan menyeluruh.

APAKAH KANDUNGAN EXCEL TEA? 

Aloe vera

  • Meneutralkan toksin
  • menggalakkan pembentukan sel darah dan melancarkan peredarah darah
  • membantu menyahdetoksifikasi hati(singkirkan toksin di hati)
  • meningkatkan keserian muka dan mencergaskan metabolisme
  • mengelakkan pembentukan jeragat,tompok tompok hitam.selar matahari dan kedutan
Daun Hippophae rhamnoides(Daun seabucktorn)

  • Mengandungi flavonoid dan tanin yang berfungsi untuk melembapkan kulit dan menggalakkan metabolisme sel.

Fructus Crataegus pinnatifida(Hawthorn)

  • Biasanya digunakan untuk mengurangkan lemak
  • menghadamkan daging
  • menggalakkan penguraian lemak
  • menggurangkan tahap lipid darah,tekanan darah dan kolestrol

Stigma maydis(Maize silk)

  • Sejenis diuresis yang kuat
  • menggalakkan rembesan hempedu
  • menguraikan kelikatan dan kandungan bilirubin
  • kurangkan tahap lipid darah,tekanan darah,gula darah dan pembetungan cecair dalam badan(detumescene)

APAKAH KELEBIHAN EXCEL TEA? 
Sijil Halal Excel tea(klik gambar untuk besar)

  • singkirkan toksik dan bersihkan darah.
  • elok untuk masalah sembelit,
  • singkirkan lemak dan lansingkan badan, 
  • tingkatkan tekstur kulit,
  • lambatkn proses penuaan.
  • memberikan kesan pelangsingan dan meningkatkan keserian kulit.
  • membantu mengurangkan masalah pempigmenan(pigmentasi)

Stacy Af pun mencuba SNE dan EXCEL TEA


Cara saya minum:masukkan uncang ke dalam air panas.biarkan sejuk 10 minit.kemudian minum.uncang boleh disimpan kedalam peti ais dan boleh digunakan semula sehingga tiada rasa tea.biasanya 1 uncang saya guna 3 kali.Hehe.jimat jimat.

cara sepatutnya minum:1 sachet setiap hari,bancuh dengan air panas.



Kenapa anda perlu 3 produk ini dalam satu masa ?

BEUTSKIN ESSENCE -  PROMOTION PRICE RM220
1. Memutihkan
2. Kecerahan Kulit
3. Memperbaiki Gen
4. Metabolik
5. Anti-Pengoksidaan

SNE -  PROMOTION PRICE RM210
1. Menghapuskan radikal bebas
2. Mengaktifkan Saluran darah
3. Mengaktifkan Sel - Sel di Dalam Badan
4. Mengimbangi Hormon Dalam Badan
4. Mengubah Gen Badan Manusia Lebih Elok
5. Menguatkan Buah Pinggang Dan Hati
6. Membekalkan Makanan Sihat
7. Mengukuhkan Sistem Immuniti
 
 EXCEL TEA - PROMOTION PRICE RM90
1.Singkir Toksin dalaman dan cegah toksin luaran
2.Mengurangkan lipid darah
3.Lindungi hati Dan pundi hempedu
4.Baiki TEKSTUR KULIT
5.Singkir Lemak
6.Menentang PENUAAN

 




 
1 kotak SNE (60 biji) - RM220
1 kotak Beutskin (60 biji) - RM240
1 kotak excel tea ( 30 sachet) - RM95
Normal price : RM555
Harga Promosi Kami : RM505
* free postage semenanjung


Cara makan : 
Pagi - 2 biji SNE 
Malam - 2 biji BE
Excel tea utk minum ptg
 







* lagi byk makan Beutskin lagi cepat proses pencerahan kulit.. be mesti dimakan bersama sne..JANGAN makan BE sahaja, banyakkan minum air putih atau ambil bersama excel tea utk proses detox





Nak order??
 


sms / whatsupp 
019-3082991

email
beautifulzaujah@gmail.com

xOxO


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...