Tuesday, 26 February 2013

TANYAPORN : PUERARIA MIRIFICA UTK PAYUDARA CANTIK MENAWAN DLM 2 MINGGU

 








RM50 untuk Semenanjung Malaysia (SM)





RM55 untuk Sabah Sarawak (SS)



FREE POSTAGE

Testimonial Pengguna Produk Thanyaporn ~!
Produk ini memang sudah diketahui keberkesanannya. Digunakan lebih puluhan ribu wanita seluruh dunia. Jadi, mengapa anda harus risau untuk mencuba produk ini ?
  • Terbukti sangat berkesan
  • Hanya Rm 50 sebotol!
  • Mudah sahaja untuk beli melalui kami
  • Barang dijamin sampai
  • Tiada kesan sampingan

Baiklah , sekarang mari tengok apa kata pengguna produk ini.



Promosi Hebat Dari Kami,
Harga yang Paling Murah,

Produk yang
Keberkesanannya 97%



100% Original...
hati2 dengan produk tiruan
 yg jauh lebih murah






THANYAPORN - KAPSUL PUERARIA MIRIFICA

RAHSIA Payudara Cantik Menawan!






Produk membesar dan menegangkan payudara


no. 1 di dunia dengan kadar keberkesanan 97% !



1 Botol = 60 Kapsul


Harga Biasa = RM99






Apakah khasiat Thanyaporn?

  • Menambah saiz payudara.
  • Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
  • Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
  • Menganjalkan kulit yang melendut.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
  • Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
  • Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
  • Mengetatkan vagina.
  • Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
  • Membantu menggelapkan rambut beruban dan
  • menggalakkkan pertumbuhan rambut
  • Menambah tenaga dan kecergasan
  • Mengatasi masalah sukar tidur
  • Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'








Thanyaporn Pueraria Mirifica Kapsul








Jika anda sedang membaca website ini, anda mungkin:
  • Inginkan payudara yang lebih besar, lebih pejal, dan lebih terangkat
  • Inginkan payudara yang “kembali muda” setelah memberi penyusuan
Dengan Thanyaporn, anda bakal lebih berkeyakinan.
Lihat sendiri nanti reaksi orang terhadap perubahan anda,
terutamanya buat suami. Pakaian, shopping, dan bermesra dengan
suami anda akan jauh lebih bermakna di dalam beberapa minggu sahaja lagi!


besarkan buah dada
 
 



 



KAPSUL THANYAPORN

 
 
Kandungan :-

Satu botol  60 biji
(1 kapsul untuk 1 hari)







Antara Khasiat Pueraria Mirifica :-

  • Menambah saiz payudara.
  • Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
  • Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
  • Menganjalkan kulit yang melendut.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
  • Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
  • Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
  • Mengetatkan vagina.
  • Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
  • Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan
pertumbuhan rambut
  • Menambah tenaga dan kecergasan
  • Mengatasi masalah sukar tidur
  • Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'


Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!
Thanyaporn Breast Enlargement :
Thanyaporn produk membesar dan menegangkan payudara no. 1 di dunia
dengan kadar keberkesanan 97%




Mengapa Thanyaporn Breast Capsule ?
1. Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand
2. Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri
3. Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain
4. Kualiti yang tinggi

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar.
 Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi
pengeksportan
 produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.
Kesan Penggunaan:
Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi
hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam
payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan
 menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk
 memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan
hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul
  ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut
diformulasi daripada Pueraria Mirifica.
Amaran : Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur
 kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya.
Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya.
Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :
1. Menambah saiz payudara.2. Menegangkan payudara dan punggung yang
mengendur.
3. Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
4. Menganjalkan kulit yang melendut.
5. Melambatkan proses penuaan.
6. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
7. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
8. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
9. Mengetatkan vagina.
10. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
11. Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan
pertumbuhan rambut
12. Menambah tenaga dan kecergasan
13. Mengatasi masalah sukar tidur
14. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’



Cadangan Pengambilan : 1 Biji Kapsul Mengandungi 150mg Puereria Mirifica.
* Cadangan dos pengambilan adalah 1-2mg/kg sehari.
* Wanita yang mempunyai berat badan 75kg dan keatas boleh mengambil
1 biji setiap hari.
* Wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji
 setiap hari kapsul yang mengandungi 100mg Puereria Mirifica.
* Atau wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil
1 biji setiap 2 hari.

KHASIAT PUERARIA MIRIFICA :
KULIT
- menganjalkan kulit yang telah melendut
- menegangkan dan menghaluskan struktur kulit
- mengurangkan garis-garis halus
- mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit
- menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri
- menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak
- melembutkan kulit – kulit kurang kasar dan kering
- merawat jerawat dari dalam
- mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan
- mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata
- melambatkan proses penuaan secara berkesan

KUKU
- mencegah kuku dari menjadi lemah dan rapuh
- menguatkan kuku agar tidak mudah merekah dan menyerpih
- meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat
- kuku akan kelihatan lebih bersinar dan tidak pucat

RAMBUT

- mencegah rambut dari menjadi lemah, tidak terurus dan tidak bermaya
- mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang
- menggalakkan pertumbuhan rambut baru
- mengawal keguguran rambut
- melambatkan penuaan rambut dan mengawal rambut dari beruban
- menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat

BADAN

- melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
- membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh
- mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan

PAYUDARA DAN PUNGGUNG
- mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang
mengendur
- memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
- membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang
terbantut
- menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
- menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam
dengan lurah yang ketara
- mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
- mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya
 lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan
efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

RAHIM DAN VAGINA
- mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
- merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
- merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
- melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
- menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
- menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
- menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan
 anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya
anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum
berkahwin.

KESIHATAN
- menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan)
- mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
- membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah
 menopos dan osteophorosis
- mengurangkan penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi
- mengurangkan penyakit yang berkaitan dengan mata seperti katarak,
kornea, rabun jauh dan lain-lain
- menghalang mood swing akibat kekurangan estrogen dalam tubuh


Amaran !!!
Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan :
1.Gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang

  sepenuhnya.
2.Wanita mengandung
3.Ibu yang tengah menyusu badan
4.Tak boleh ambil kapsul ketika haid, lepas abis haid boleh sambung makan
  balik
Soal Jawab & Cara Guna




(Jadilah pengguna bijak.Sebagai Bakal pengguna Thanyaporn,anda berhak mendapat maklumat & penjelasan yang sewajarnya tentang produk ini)




Apakah Thanyaporn?

Thanyaporn adalah makanan tambahan yang dihasilkan 100% dari
herba(penyediaan herba).Fungsi utama Thanyaporn adalah untuk
membantu para wanita mencantikan 'aset' peribadi(payudara) secara
semulajadi dan selamat.



Apakah kebaikan & khasiat Thanyaporn?

Kebaikan & khasiat Thanyaporn terletak pada ramuan utamanya
iaitu Puerarida Mirifica(tumbuhan herba). Tumbuhan ini telah digunakan berabad lamanya dalam ramuan kecantikan wanita di negara Thailand
.
Puerarida Mirifica mempunyai kesan estrogen yang sangat hebat.
Ia sangat berkesan untuk membesarkan kembali payudara yang
mengalami masalah pertumbuhan terbantut.Selain itu,Puerarida Mirifica
juga terbukti dapat memberi kesan positif kepada kecantikan
payudara,punggung,kulit,kuku & rambut.



Berapa lamakah kesan yang akan diperolehi setelah menggunakan
Thanyaporn?

Berdasarkan maklumbalas(testimoni) yang kami terima daripada
para pengguna setia Thanyaporn,lazimnya perubahan dapat dirasakan
diantara tempoh 14 hari hingga 2 bulan.Tempoh keberkesanan ini

berbeza bagi sesetengah pengguna Thanyaporn,kerana kita semua
mempunyai bentuk tubuh,sejarah anatomi tubuh & kadar
metabolisme yang berbeza.Apa yang pasti lebih 93% daripada para
pengguna Thanyaporn mengatakan satu ayat yang sama
'Memang Ada Perubahan!'



Bagaimanakah untuk mengambil/makan Thanyaporn?

Anda hanya perlu makan Thanyaporn selepas sarapan,1 biji(kapsul) sehari.



Nota Tambahan: Sekiranya terlupa anda juga boleh makan pada waktu lain tengah hari,petang atau malam(waktu terbaik adalah selepas sarapan pagi-sistem badan baru diaktifkan).

Untuk kesan yang terbaik,kami turut menyarankan anda untuk mengambil/makan Thanyaporn bersama segelas susu biasa(sumber kalsium) dan pil/softgel vitamin E(mencantikkan kulit & antioksida).

Susu biasa (bersumberkan susu lembu,susu kambing atau kacang soya) dalam bentuk segar(cecair),serbuk(powder) atau tablet(kalsium tablet
-sesuai untuk individu yang tidak minum atau alahan kepada susu)juga boleh.Anda boleh mendapatkan pil/softgel vitamin E di pasaraya/farmasi
berhampiran rumah anda.

Dos vitamin E yang dicadangkan ialah 400 IU-Sila rujuk label/tanya staff farmasi yang bertugas(jika kurang pasti).



Adakah Thanyaporn mempunyai kesan sampingan?

Sila makan/ambil Thanyaporn mengikut aturan yang dicadangkan (rujuk soal jawab diatas),untuk mengelakan sebarang kesan sampingan.



Nota Tambahan: Secara umum,semua makanan atau minuman yang ada dunia ini boleh memberi kesan sampingan jika diambil secara berlebih lebihan(walaupun benda itu baik).Sebagai contoh,pakar nutrisi makanan mencadangkan seorang individu dewasa harus mengambil makanan yang mengandungi jumlah serat(fiber) diantara 25gram-30gram dalam sehari,bagi mencegah simpton sembelit (sukar buang air besar).Apa yang akan terjadi sekiranya kita mengambil serat(fiber) lebih dari yang dicadangkan?Kita akan menjadi letih dan tidak bermaya kerana zat besi dan garam mineral dalam tubuh badan kita turut 'dibuang'.



Maklumat Penting!!

Adakah saya boleh mengambil/makan Thanyaporn semasa
mengalami situasi di bawah?

Ketika Datang Bulan (haid/period): Boleh,tapi digalakkan untuk berhenti mengambil/makan Thanyaporn buat sementara waktu (hingga habis haid/period)



Sedang Merancang Kehamilan (family planning): Boleh



Sedang Mengandung (pregnant): Tidak Dibenarkan Sama Sekali
(sama seperti ubat-ubatan lain kecuali setelah diizinkan oleh pihak Doktor)

Sedang Menyusukan Anak (breastfeed): Tidak Boleh.
Anda HANYA boleh mengambil Thanyaporn setelah anak(baby) menyusu lebih daripada 6 bulan(itupun bergantung kepada keadaan, jika baby kurang serasi LEBIH BAIK tunggu sehingga cerai susu)



Ada Penyakit Kronik (cronic disease): Tidak Boleh.Semua pengidap penyakit kronik tidak dibenar mengambil sebarang ubat moden/tradisional tanpa pengawasan pihak Doktor.Kesihatan lebih penting daripada Kecantikan.
Adakah produk ini mempunyai sijil halal atau KKM?
Maaf, tiada sijil halal atau KKM kerana produk ini hanya utk pasaran Thailand. Namun ia dihasilkan dr herba dan tumbuh-tumbuhan , jadi tiada isu halal. Kapsul tiada gelatin, Produk juga mempunya kelulusan FDA.


Payudara saya memang sudah besar, saya cuma ingin menegangkan.
Adakah ia akan oversize?

Payudara cuma akan membesar setakat mana badan individu secara semulajadi. Ia takkan oversize..






















-salam sis, sy nk kasi testi ni. alhamdulilah after 2mggu lbh mkn pil thanya mmg sy terasa
 kesannya..breast betul2 rasa dh pejal, padat, besar sbb breast sy sblm ni kecik, n then
nmpk bulat . pd bhgn nipple pn dh nmpak ada kesan kemerahan..suke sgt2 wlpn pd
 permulaan tiap2 mlm rase sengal2 kt breast tu..tp ok dh..y plg best, buat sy makin cergas,
 xletih...xde lg rasa nk tdo pd waktu ptg n senja..he3 nt sy update testi lg bln dpn pd sis.
 insyaallah.. - FIZA

-ubat ni mmg bgus n brkesan...3 hari mkn pyudara da rse sengal2. mkin brisi n montok...

kulit pn rse mkin licin..-HANAZ

-dulu dada ni mcm leper je..tp skrg pd tu ada bentuk dah n satu lagi perubahan pada

punggung i..betambah gebu gitu..mmg suka sbb ada perubahan, kwn pun tegur. sbb tu i
amik 2 botol..

-salam kak.. dah 2 mmgu sy gne produk nie, dan hasilnya mmg berkesan.hehehe, hari

pertama gne rase sengal2 pd payudara tp sy truskan gne smp skrang.. Bra pulak terase
sempit dan terpaksa tukar ke saiz 34B.. seronoknya rase.. Trima kasih yer-YANTI
PutriZ : Dari segi saiz, mmg nmpk ade peningkatan..sbb sblm ni sy pakai bra
saiz 32A/34A je (ikut brand bra). tp lps sbulan amik typorn, sy dah tak leh pakai
 bra 32A..mmg birat la bdn la jadinya psl dah ketat. baru2 ni beli bra baru kt
 avon saiz 34B..baru rasa selesa. tak penah2 pakai cub B. mula2 trgezut gak..
biar betikkk.. pastu perasan gak kaler nipple makin cerah..keputihan pun dah
 kurang...period pun dah tak sakit. mgkin kombinasi typorn + MB kot.. awal2
  dulu sengal2 gak kt situ, tp bila dah amik dlm 2 mggu, baru rasa ok.








YUKI : sy baru try dlm 6 bijik je .. itupun kejap amik , kejap lupa.. rase breast
cam mengeras dan tegang tp bentuknya tu blom seperti asal..---saiz bra pun
nak kena tukar dah nie.. alamakk .. takut jd besar terjojol lak kang.. kite cuma
 nak tegangkan je bukan nk besarkan lagik..








xxxx - Ipoh : Saya sungguh berterimakash kerana anda memperkenalkan
produk ini,saya telah mencuba pelbagai produk seperti serum,cream.
Semuanya tidak berkesan. Setelah memncuba produk ini,payudara saya tegang
 dan pejal dalam jangkamasa dua minggu dan membesar setelah menggunakan
 selama sebulan.Tidak cuba anda tidak akan percaya.Harga pun murah banding
 produk lain dan boleh digunakan selama 2 bulan.

Erin : kalo da dapat size p.d yg kte nak tuh..kte kene continue or stop mkn pil
 ni?takot mmbesar mcm belon korg yg mkn pil ni perasan tak keputihan kat
  tuuutttt dah kurang sgt2? dan masalah period kte da pulih!!

Catalina : salam,nk kasi testi lps 1 bulan makan dgn gigihnya...so far mmg
nmpk ada perubahan....ada peningkatan dr segi size bulatan pon makin ketara
 & makin firm Alhamdulillah ini yg paling cepat & berkesan to mekmila mmg
ada problem hormon estrogen yg low ..yg membantutkan pembesaran my PD
 pd tahap size remaja 15 thn luckilylah selama ni kmila guna serum DMAE yg
keep my PD drp sagging & jd miss airport landing so lps kmila combine ngan
kapsul niwalllaaa.!!!..mmg makin bengkak & comei jadinya..

LAGI TESTIMONI THANYAPORN BREAST:
1. Hamidah Hamid - Kubang Kerian
Salam kak, saya kini dah cup B. Memang betul berkesan produk ini. Hujung

bulan ini saya order 2 botol lagi.bye.
2. Ramlah Mohamad - Merlimau,Melaka
Asalamulaikum kak, harap sihat2. Setelah 4 bulan makan thanyapron ini,saya


memang betul-betul yakin. Breast saya tegang dan besar. Husband saya memang
 selalu puji, dia kata masa anak dara pun tak macam ni. Best lah.
3. Murni - Kuantan
Asalamulaikum kak, memang powerlah Thanyaporn ni, Baru 2 botol saya makan,

belum habis lagi,payudara saya dah tegang semacam. Sebelum ini macam-
macam produk yang cuba,tapi tak pernah berhasil. Kira saya puashatilah cuba
produk ini. Insyallah saya order lagi.
4. Jennifer - Kota Kinabalu
Hi, jenny dah makan 1 botol habis,memang ada perubahan ketara,breast ni rasa

besar dan tegang. Nanti habis botol kedua ,saya update kat u.






Hanya RM50
60 kapsul
utk 2 bulan

Apa lagi....Jom order
 
SMS / Whatsapp Zureen
 
019-3082991
013-3561085 
 
xOxO

1 comment:

  1. Salam kak..promosi pil ni smpai bila.. ni bkan product tiruan kn..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...