Tuesday, 26 February 2013

VITAMIN C 1000MG PAHANG PHARMA








100 BIJI = RM80

SEMENANJUNG (free pos)





Vitamin C 1000MG.
 

PAHANG PHARMA (MAL06051404X.)

 
HARGA
 

30 BIJI = RM40

SEMENANJUNG (free pos)


KEBAIKAN VITAMIN C
-Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri



-Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata



-Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema



-Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut



-Anti penuaan dan anti kedut



-Mengatasi masalah resdung dan alahan



-Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar

adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi



-Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti



-Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis



-Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress



-Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi



-Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya



-Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas



-Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia



-Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah dan menurunkan paras kolesterol dalam darah



-Merawat jangkitan saluran kencing


-Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain



-Dijual hanya oleh pengedar sah sahaja, Jangan takut atau ragu dengan Vitamin ini



Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

 
 

SANGAT SESUAI UNTUK
*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione (mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan)
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur


Cara Pengambilan/Pemakanan untuk kesan yang optimum
1. Makan 1 Biji sehari samaada selepas sarapan ataupun sebelum tidur.

2. Minum banyak air masak ( kalau boleh 2 liter = 8 gelas sehari) supaya Vitamin C yang dimakan boleh diserap secara optimum dan membuang toksin dalam badan.

3. Pastikan rehat anda cukup.
4. Jaga pemakanan, amalkan gaya hidup sihat.

5. Kalau boleh, kurangkan stress.
KANDUNGAN SETIAP TABLET:
sodium ascorbate - 563mg
calcium ascorbate - 605mg
vit c - 1000mg
zinc - 5 mg
citrus bioflavonoids standardized extract - 100mg
hesperidin - 30mg
rutin - 50mg
grape seed extract - 5 mg
rosehip fruit extract - 5mg

-Standardized extracts, for effectiveness
-Non-acidic and gentle on the stomach
-Tablets are coated for easier swallowing
-No added preservatives, artificial colors or artificial flavors

Lulus KKM
100% halal


Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik


serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :





1) Meningkatkan tahap imune system


2) Mengurangkan Gejala Selsema


3) Mempercepatkan pemulihan luka


4) Sihatkan gusi


5) Merawat asma dan elergi

6) Mengelakan dari cataract


7) Mengelakan dari sakit jantung dan beberapa jenis cancer


8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin


9) Menghaluskan tumit kaki..(tiada lagi rekahan)





KEMUSYILAN :

*Tiada unsur keraguan dari segi halal (100% asid ascorbic)

*Selamat dimakan

*Bersifat larut air, jika terlebih dos pun tidak mendatangkan masalah,kerana akan keluar melalui urin dan peluh

Alhamdulillah..

Belum ada lagi setakat ini bagi feedback negatif. Vitamin C ni memang tak ada side effect.Nasihat saya,jaga pemakanan,jangan stress,rehat cukup,minum banyak air untuk proses detox/buang toksin. Cara makan telan sebiji sehari dengan air masak (pagi @ malam) jangan kunyah sebab tiada perisa tambahan




AMARAN KERAS:

ELAKKAN DARI MINUM BERSAMA KOPI / TEH / CARBONATED DRINK



TESTIMONI VITAMIN C 1000mg












ambil Vitamin C bru 3 mggu lebey :) xpakai mekap2 bagai..juz bedak johnson baby ja...dlu siap ngn krim n compact powder... tu pn kusam..kalo time pnas, muka berminyak cam leh goreng ikan....tapi skrg, knfiden sket kot nk kuaq umah xpkai bedak pun :P [sila abaikn muka sy yg tembam yg selepas tu yerr]



week 1 : nampak x muka alia byk kan jerawat.minggu yg sgt stress dan kerja non-stop without rest.so hasil dia adalah muka yg jerawat.tadaaa ~week 2 : without make up jgk.tapi jerawat da makin kurang and slow naek.tapi still nampak parut.hee :D
week 3 : seee,muka da kurang parut kannn.tapi pakai make up pon stil nampak kan parut walaupon da kurang.
week 4 (photo taken on 3.3.12) : supriseee ~tadaaa,gamba last week,dgn confidentnye da start pakai make up sb parut da x dah!bukan hanya alia yg puas hati,tapi jiran sanak saudara semua da tego.semua tunggu nak order bila gaji masuk :)


Vitamin C 1000MG.

PAHANG PHARMA (MAL06051404X.)

HARGA
100 BIJI = RM85
30 BIJI = RM40

SEMENANJUNG (free pos)



Jom Order sekarang!!!



SMS / Whatsapp
 
019-3082991
 
atau 
 
email
 
 
 
xOxO 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...