Tuesday, 18 June 2013

MOLLYS BB DOLL FOUNDATION - READY STOCK


Assalamualaikum...

ok, zureen nak kenalkan 1 lagi produk baru yg tgh hot kat pasaran sekarang..ni dia Molly BB dolls Foundation

Harga Molly nih murah aje... 1 bekas 10gm & harga hanya RM50 (sm) ; RM55 (ss) tmsk postage.... Murah kan ?? Bukan stakat murah & xde effect ye heheh ini mmg dah tbukti bkesan....

ok nak tahu ape tu Molly.... Jum kita nengok bawah ;

Pengenalan Product :

Blemish Balm adalah produk penjagaan kulit yang bertindak sebagai bahan asas semulajadi untuk mengawal kulit dari minyak, sinaran matahari dan bertindak sebagai agen anti penuaan. Ia menyamakan tona kulit dan mampu menutup pori-pori terbuka, jerawat atau jeragat. Selain menjadikan kulit gebu, ia juga mampu mencerahkan kulit dan menaikkan seri wajah tanpa kesan mekap asas yang tebal. Sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur.



Sure anti akn ada yang bertanya apa perbezaan antara Supra ngan Mollys kan??

Sblom btanya... Nih zureen kasi info siap2 ;)



Mollys BB Doll Foundation nih lain ye dari Supra Foundation...

Supra Foundation merupakan Alas Bedak sahaja...

Kalau nak nampak lebih flawers & cunnnn... Better pakai Supra...

Tapi unt Mollys BB Doll Foundation plak bfungsi BB Cream iaitu unt Menjaga, Merawat & Mencantikkan kulit muka... Dia xde banyak color coz ianya sesuai unt semua jenis kulit... Memang natural sangat....
Setiap produk ada kelebihan yer..Bergantung pada kesesuaian kulit kita utk memilih yg mana yg terbaikk..! Tak yah duk pening2 pala nk pilih yg mana..!



Fungsi MOLLYS BB DOLL FOUNDATION :
  • Menutup kulit bermasalah secara lembut dan semulajadi. Hanya sedikit sahaja bagi menyamakan tona warna kulit secara semulajadi dan kulit lesu atau gelap akan menjadi lebih bermaya.
  • Membantu kulit mendapat kesan lembapan yang optimum.
  • Memberikan pelitupan seperti bedak asas dengan menutup jerawat, liang pori, parut, garisan halus dan tona kulit yang tidak sekata.
  • Membantu mengecilkan liang pori dan memperbaiki keadaan kulit muka.
  • Bertindak sebagai lapisan pelindung yang mengawal lebihan minyak dan pada masa yang sama dapat memberikan kelembapan yang cukup kepada kulit daripada sinaran UV dan pencemaran alam sekitar atau radikal bebas.
  • Sesuai untuk semua peringkat umur dan jenis kulit.
  • Tidak berminyak.
  • Hilangkan minyak, jerawat,parut,jeragat.
  • Tampil cantik hanya dengan 1 minit.
  • Anti rekahan.
  • Tidak perlu pakai bedak.
  • Menutup pori-pori terbuka.
  • Wajah nampak natural tanpa makeup yg tebal.
  • Sesuai utk kegunaan harian dan makeup pengantin.
  • Menjadikan kulit halus, licin dan gebu.
  • Tahan sehingga 12 jam.

Khasiat MOLLYS BB DOLL FOUNDATION
  • Meremajakan kulit muka dengan menambah keanjalan kulit, mencegah penuaan pra-matang, melambatkan pelupusan kolagen serta mencegah dan membaiki kulit menggeleber.
  • Mengandungi pelindung UV untuk kesihatan kulit iaitu SPF 50 yang dapat mengurangkan risiko kanser kulit dengan memperbaiki sel kulit rosak, merangsang pertumbuhan sel kulit, menghalang kerosakan kulit akibat cahaya matahari serta mencegah radikal bebas.
  • Menyerlahkan penampilan mata dengan mengurangkan masalah kantung mata, melembutkan kontur mata, mengurangkan garis halus dan kedutan di bahagian ekor mata serta membantu mengurangkan lingkaran hitam di bawah mata.
  • Menyerlahkan seri wajah dengan menyamaratakan tona kulit, mengurangkan radang kulit, mengurangkan jeragat dan parut serta menjadikan kulit lebih lembut dan halus.
  • Memberikan kelembapan hingga kulit menjadi sangat sihat serta mengawal lebihan minyak di muka.


Cara Penggunaan :
Sapukan sedikit pada dahi, pipi, hidung dan dagu..kemudian ratakan dengan span (untuk hasil terbaik gunakan span basah). Boleh digunakan tanpa bedak untuk kesan glowing. Tak perlu gunakan krim lain seperti toner atau sebagainya. Jimat dan memudahkan


















Jika berminat, boleh order sekarang, jangan lepaskan peluang, kerana produk terhebat dan sangat laris ini.
 

Ok ramai yang bertanya...
Molly nih ada Uv ke ????
Dia boleh Merawat jerawat ke ??
merawat jeragat ???
Merawat Parut ???
Then Molly nih dia anti aging ke???
ke dia sekadar bedak asas BIASA aje....???

OK jom kita tengok sama-sama apa Fungsi Molly ye ;)

Fungsi MOLLYS BB DOLL FOUNDATION :
  • Tak perlu lagi pakai Pelembab / pelindung Matahari / Ubat Jerawat / Losyen penutup / Bedak Asas / Krim Pemutih / Anti Penuaan ....
  • Dapat menutup masalah kulit secara Lembut & Semulajadi... Hanya sedikit sahaja bagi sekatakan tona kulit secara Semulajadi agar kulit yg Lesu / Gelap akn menjadi lebih Bermaya & Segar...
  • Membantu melembabkan kulit...
  • Dapat menutup jerawat , liang pori , parut , garisan halus & warna kulit yang tidak sekata.
  • Membantu mengecilkan liang pori & memperbaiki kulit....
  • Bertindak sebagai UV yang dapat mengawal lebihan minyak & pada yang sama dapat memberikan kelembapan yang cukup kepada kulit drpd Sinaran UV , Pencemaran udara atau Radikal Bebas...
  • Sesuai unt semua peringkat umur & semua jenis kulit....

    Jadi apa uolls tunggu lagi.... Jom dapatkan sekarang... Mollys BB Doll Foundation bakal menggegarkan pasaran 2013... Harga jangan cakap la... Memang sangat - sangat - sangat berbaloi berbanding bedak asas lain yang hanya mampu menutup cela di wajah TETAPI tak dapat merawat wajah...

    Dengan menggunakan Molly, Semuanya hanya dlm 1 BEKAS sahaja... !!!
    Menarik kan ???!
    Harus la..

    Harga Molly BB Dolls Foundation cuma
    RM50 (sm)
    RM55 (ss)
    * free pos
     
    SMS/Whatsapp Zureen
     
    019-3082991
    013-3561085

    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...